Steun ons met Rabo ClubSupport!

Buurtvereniging Het Noorden doet mee aan Rabo ClubSupport. Als lid van de Rabobank kun je lokale verenigingen en stichtingen hiermee financieel steunen. Stem jij op onze buurtvereniging? Meer informatie vind je hier. Stemmen kan tot 25 oktober.

Hoe werkt het?

Je kunt zo stemmen:

• Door in te loggen in de Rabobank-app of bij internetbankieren op de website van de Rabobank;
  • Rabobank-app: klik op Service -> Lidmaatschap -> Doe mee en stem
  • Internetbankieren: klik op Service -> Lidmaatschap -> Rabo ClubSupport.
  • Je kunt nu op 3 clubs stemmen.

Dank je wel voor je stem!

Activiteiten agenda 2020

Door de coronamaatregelen kan ons jaarprogramma niet op de geplande manier plaatsvinden. We hebben daarom het programma aangepast:

• Viering 75 jarig bestaan
    De viering van ons 75 jarig bestaan schuiven we een jaar op. De nieuwe datum is
    zaterdag 28 augustus 2021. Zet deze datum alvast in je agenda!

• Viswedstrijd - GAAT NIET DOOR
    We hopen wel de jaarlijkse viswedstrijd te kunnen organiseren. Deze staat gepland voor
    zaterdag 5 september. Later meer hierover.

• Sinterklaasviering
    De Sinterklaasviering staat gepland op
    vrijdag 27 november. Als tegen die tijd de huidige maatregelen nog steeds gelden, dan kan de viering helaas niet op de gebruikelijke manier doorgaan. Dan vieren we op een andere manier Sinterklaas met de kinderen in de straat. Later meer hierover.

Nieuwsbrief nr. 2

De komende weken gaan we hooibergjes maken en met elektra aan de slag. Hier kunnen we jouw hulp bij gebruiken! Ben je creatief en/of handig met electra? Kom dan helpen op één van de volgende data:

• Woensdag 20 maart
  • Donderdag 28 maart
  • Woensdag 3 april
  • Donderdag 11 april

Klik hier voor de complete nieuwsbrief

Nieuwsbrief nr. 1